lawenda z czekoladą

Kiedy ktoś pyta "jaki jest Twój ulubiony kolor", nie wiem dlaczego, ale zawsze najpierw myślę o tych kolorach, które "noszę" - na ubraniach, dodatkach. O tych, w których jest mi "do twarzy". Zawsze jest to niebieski :P Chyba w ogóle jestem "niebieska" cała. Ale przecież są kolory, który lubimy, choć niekoniecznie pasują do naszego otoczenia.. Ja mam tak z lawendą. Nie lubię jej na sobie, ale kocham na nią patrzeć :) Dlatego i było i nie było mi łatwo z nowym, kolorystycznym wyzwaniem na Diabelskim Młynie. Oto kolory jakie zaproponowała nam Zuzanka:


Lawenda, śmietanka i czekolada tak prezentują się na moim scrapie:




Zajrzyjcie do Młyna po dawkę inspiracji od naszego DT a potem do dzieła! :))

2 comments:

  1. uroczy scrap, a zdjecie na nim jest po prostu przepiekne :)

    ReplyDelete
  2. Jakie zdjęcia na scrapie cudne! No "jagodowy uśmiech" jak nic! :D

    ReplyDelete