week in photos

Jak minął wasz tydzień? Mój bardzo rozmaicie :)
How was your week? 

 Odwiedziłam mojego kochanego Franka - uwielbiam tego chłopaka! <3
I visit my beloved Franek - I love him so much! <3

 Przygotowałam dla Was niespodziankę na Piaskownicowe candy ;)
I have a surprise for you on Art-Piaskownica candy :)

Przyszedł nowy kit Gossamer Blue!!! Same piękności w środku :)
I got new Gossamer Blue kits!!! All is so beautiful :)

A na końcu pochwalę się wam moimi nowymi cudami na biurku :)
Finally, I share with you my oh so lovely flowers :)

12 comments:

  1. Twoje zdjęcia mają zawsze taki fajny klimat ;)

    ReplyDelete
  2. Ooooch! Szafirki! :D Też mam u siebie. :)

    ReplyDelete
  3. Dzień dobry!

    Love your photos!! AND where is that lovely word stamp from? I'd love to get my hands on one... ;)

    ReplyDelete
  4. Twój tydzień rzeczywiście był piękny, czego dowodzą te przepiękne zdjęcia!
    Mi minął spokojnie :)
    Mam nadzieję, że kolejny będzie równie sympatyczny :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. To straszny wstyd ale dopiero pierwszy raz dotarłam do Twojego bloga.. jest fantastyczny! Zdjęcia, które przyciągają uwagę, piękne prace.. Będę zaglądać systematycznie! :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też do siebie, będzie mi miło gościć choć nie wiem czy mam się czym chwalić póki co :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam imię Franek ;) -łowca bramek ;)

    ReplyDelete