FLOW - PUBLICATION

Hello! Oh what a happy day is today! :) I found something in my mailbox - just take a look. A while ago I recived a super nice e-mail from Marjolijn Polman of Flow Magazine. Flow is a magazine for paper lovers. In this special issue Flow Magazine features a story about life journaling and they show my blog in it. I was super duper excited and honoured when I saw my Project Life pages in it. I was chosen from many, many scrapbookers from all around the world - this is such an honour :)

Hej! Jejku, jaki piękny dzień! :) Znalazłam dziś coś w skrzynce pocztowej - sami zobaczcie :) Jakiś czas temu otrzymałam maila od Marjolijn Polman - redaktor magazynu Flow. To magazyn holenderski dla fanów papierowego świata :) W specjalnym wydaniu znalazł się artykuł o Project Life, a do jego zobrazowania posłużyło się kilka moich stron :)) Jestem mega super podekscytowana tym, co znalazłam w środku. Najbardziej cieszy fakt, że to właśnie mój album został wybrany spośród tylu innych - wielki zaszczyt :)

Besides, this is the best paper magazin I've ever seen! It's so colorful, full of surprises, extras like stickers, color papers and labels. Super interactive! I wish I could understand a word ;)

Poza tym, to jest chyba najlepszy papierowy magazyn jaki miałam w rękach! Bardzo kolorowy, pełen niespodzianek i dodatków w postaci naklejek, kolorowych papierów czy tagów! Super interaktywny :) Szkoda tylko, że nie rozumiem ani słowa.. :D










3 comments:

  1. aa to w tym specjalnym wydaniu! bo szukałam w zwykłym i nie mogłam znaleźć :D jutro zakupię i obczaję. gratulacje raz jeszcze! :*

    ReplyDelete
  2. Congrats, Magda! I totally saw your pages in the magazine! I was in the same article as well, and received my copy of Flow end of last week. So fun!

    ReplyDelete